Colierul chocker un nou trend- cum îl porți

În ultimul timp moda anilor trecuți revine. Printre ele se numără și așa numitul colier choker.
Eu una îl știu de prin adolescență.Sincer nu mai știu câți ani aveam însă știu că eram  destul de mică pe când erau la modă aceste coliere, prin anii 90 și ceva e clar..Pe atunci nu știam cum se numeau însă  modelul pe care îl purtam eu atunci era acesta.

 
Și acum acest choker îmi amintește de acele vremuri și îl port cu mare plăcere.De aceasta în amintirea acelor vremuri m-am decis să îmi cumpăr și eu câteva.Pe ToSave am găsit un set cu 8 astfel de coliere iar prețul unul foarte mic de vreo 3 $ ma făcut să le pun în coș fără să ezit.
Cu siguranță cel puțin o persoană te-a întrebat ce e cu ”zgarda” aia la gâtul tău atunci când ai apărut cu un choker.
 În funcție de model, colierele choker pot fi purtate la aproape orice ținută, mai puțin la cele sport. Le poți asorta cu rochii de seara, cu o serie de piese hippie sau cu o jacheta bomber, un tricou și o pereche de blugi într-un look casual.
 Fie că este din piele, catifea, dantelă, plastic, metal sau alte materiale, colierul la baza gâtului este un must have al sezonului.


Eu deja am purtat colierele în diferite ținute , atât la servici cât și în timpul liber.


 


Cam atât am până în prezent ,dar dacă mă urmărești pe facebook cu siguranță mă vei mai vedea cu astfel de coliere.
Tu ai purtat sau  porți un astfel de accesoriu ? 

Etichete: ,